S rekonštrukciou budovy Mestského úradu v Myjave, ktorá sa začala v júli 2018, súvisí aj dočasné presťahovanie jednotlivých odborov a oddelení úradu do budovy bývalého strojárskeho učilišťa na Trokanovej ulici č. 42/3.
Kancelárie úradu od 30. júla 2018 nájdete a samosprávnu agendu vybavíte na prízemí budovy učilišťa v priestoroch, kde sa kedysi vydávali vodičské či občianske preukazy a cestovné pasy.
Hneď pri vstupe do budovy bude situovaný dispečing Mestskej polície Myjava. Tu vás v prípade potreby informátorka usmerní, kde ktoré oddelenia nájdete. Tie budú totiž združené v priestoroch, ktoré budú ako kancelárske zamestnanci úradu využívať. Upravené budú aj telefonické kontakty, a to nasledovne:
- bezplatná linka 159, 0944 200 797 – Mestská polícia Myjava
- 034/6907 115 – Oddelenie rozpočtu a účtovníctva, Oddelenie daní a poplatkov, pokladňa, Oddelenie školstva a Školský úrad
- 034/6907 119 – Oddelenie sociálnych služieb
- 034/6907 202 – Evidencia obyvateľstva, mzdové účtovníctvo
- 034/6907 207 – Matričný úrad
- 034/6907 209 – Oddelenie vnútorných vzťahov (informatik, hovorca…)
- 034/6907 210 – Sekretariát primátora, zástupca primátora, prednosta, hlavný kontrolór
- 034/6907 211 – Spoločná obecná úradovňa, Oddelenie majetku a prevádzky úradu
- 034/6907 219 – Oddelenie výstavby a životného prostredia, Oddelenie regionálneho rozvoja
Mailové kontakty majú zostať zachované tak, ako v štandardnom režime a nájdete ich v už známej sekcii Mesto – Mestský úrad Myjava – Kontakty. Mestský úrad Myjava bude mať nezmenené úradné hodiny, čiže v pondelok až stredu je pracovná doba od 8.00 do 16.00 h vo štvrtok a v piatok od 7.00 do 15.00 h. Do budovy na Trokanovej ulici bude zároveň presťahovaná aj Správa majetku mesta Myjava, s. r. o. a kancelária Pohrebných služieb Myjava, ktorej kontaktné údaje zostávajú zachované. V takto upravenom režime bude samospráva fungovať pravdepodobne do konca septembra 2018, v prípade nejakých zmien a úprav budeme informovať.